Bij IT Marketeer geloven we dat de manier waarop we werken een grote bijdrage levert aan het succes van onze klanten. Maar wat is die werkwijze dan? Die vatten we kort samen in onze vier kernwaarden:

Strategisch

Vaak komen we marketeers tegen die een ‘spannende campagne’ willen opzetten of een ‘wow-ervaring’ willen creëren. Onze eerste reactie is vervolgens: ‘Klinkt goed, maar wat wil je eigenlijk bereiken, wat is het doel?’. Die vraag wordt lang niet altijd gesteld. Het gevolg: veel tijd, energie en geld worden verspild. Bij IT Marketeer staan het doel en resultaat altijd centraal en alle acties worden permanent aan dat doel getoetst.

Innovatief

Ja, marketing moet strategisch en resultaatgericht zijn. Toch weet je van tevoren nooit helemaal wat wel en wat niet gaat werken. Een valkuil kan zijn om te blijven hangen in tactieken en kanalen die het ‘altijd’ goed hebben gedaan, om vervolgens tot de conclusie te komen dat je nieuwe kansen mist. Door te growth hacken en experimenten in te zetten helpt IT Marketeer klanten nieuwe mogelijkheden uit te proberen, permanent te leren en zo de marketingactiviteiten te innoveren.

Agile

Agile werkwijzen worden al jaren toegepast binnen de IT-sector bij het managen van projecten of het ontwikkelen van software. Marketingafdelingen werken echter vaak op traditionele wijze en laten hierdoor veel kansen liggen. Door methoden als ‘growth hacken’ in te zetten om te innoveren en door campagnes op een ‘scrum-manier’ te managen helpt IT Marketeer marketingafdelingen flexibeler te werken.Hierdoor slagen nieuwe initiatieven en worden resultaten sneller behaald.

Kennisgedreven

De ontwikkelingen in zowel de marketing- als de IT-wereld gaan razendsnel. Om in zo’n omgeving succesvol te zijn moet je continu bijleren jezelf blijven ontwikkelen. Daarom is kennisontwikkeling en -deling cruciaal bij IT Marketeer. Wij houden de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketing, inclusief de tools en kanalen, goed in de gaten. Daarnaast is de IT-markt voor ons bekend terrein. We delen onze kennis en ervaringen graag met jou!