De aanpak van IT Marketeer
IT Marketeer helpt IT-bedrijven écht verder in het behalen van hun marketingdoelstellingen. Dat doen we op basis van een vaste aanpak. Die aanpak kent vier fundamenten: strategisch, innovatief, resultaatgericht en datagedreven. Hieronder lees je hoe wij met deze fundamenten het verschil maken voor onze klanten.
Strategisch
Succesvolle marketing voor IT-bedrijven start met een solide strategie. Wie is je doelgroep? Welke problemen los jij op? Wat maakt jou uniek? Antwoorden op deze vragen zijn essentieel voor je start met digitale marketing. Voordat we een marketingcampagne beginnen, zorgen we ervoor dat de strategische basis op orde is.
Innovatief
Resultaatgericht
Vaak komen we marketeers tegen die een ‘spannende campagne’ willen opzetten of een ‘wow-ervaring’ willen creëren. Onze eerste reactie is vervolgens: ‘Klinkt goed, maar wat wil je eigenlijk bereiken, wat is het doel?’. Die vraag wordt lang niet altijd gesteld. Het gevolg: veel tijd, energie en geld worden verspild. Bij IT Marketeer staan het doel en resultaat altijd centraal en alle acties worden permanent aan dat doel getoetst.
Datagedreven
Een moderne marketingaanpak is datagedreven. Door te sturen op KPI’s breng je focus aan op jouw marketingactiviteiten. Maar welke KPI’s zijn belangrijk en hoe verwerk je deze in een dashboard? IT Marketeer helpt
je graag.
Waarom bedrijven kiezen voor IT Marketeer
- Diepgaande kennis van de IT-markt
- Op de hoogte van de laatste marketingtechnologie
- Denkt mee over alle stappen van het marketingproces
- Flexibel en wendbaar
E-book: Growth Hacker Starter Kit
Ben je toe aan een grondige innovatie van jouw marketingactiviteiten? Heb je het gevoel dat je meer uit online kanalen kunt halen? Of wil je nu eindelijk eens datagedreven marketing bedrijven? Download dan de Growth Hacker Starter Kit!